reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominik Mellen

Dominik Mellen

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Držiteľ slovenského maxima 923km za 24hodín na bicykli Zoznam autorových rubrík:  Na bicykli

reklama

Na bicykli

Moje víťazstvo na Slovakia ringu: 923,5km za 24 hodín na bicykli

Dominik Mellen

Moje víťazstvo na Slovakia ringu: 923,5km za 24 hodín na bicykli

Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou... Non-stop, bez jedinej zastávky, v obrovskom tempe a hlavne teple, aj taká bola z môjho pohľadu druhá edícia 24 hodinových pretekov na motoristickom okruhu pri Orechovej Potôni.

  • 10. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 371x
  • 50
Cyklopúť Zvolen-Kraków: osemnásť hodinová, hmlistá, nekonečná...

Dominik Mellen

Cyklopúť Zvolen-Kraków: osemnásť hodinová, hmlistá, nekonečná...

Ja, bicykel, čarovná metropola malopoľského vojvodstva a predlhých 444 kilometrov v sedle vtesnaných do jediného dňa. Až 93% z naplánovanej trasy bolo novinkou aj pre mňa, ja som pripravený, bicykel tiež, idem na to!!! :)

  • 12. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 338x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu